31/05/2026
Denne weekend var vi på gaden fredag og lørdag. En ganske fredelig weekend i Rønne uden de store udfordringer💛
Der var ikke så mange unge i byen men dem vi mødte var glade og i festhumør💛
Vi fik bl.a. en god snak om biler og spirituskørsel. (Der var IKKE spirituskørsel men vi tog en hyggelig snak)😃
Tusind tak til Majolica for sodavand og lækker kage. Vi er glade for, at I sætter pris på vores “arbejde”💛
Vil du med på en tur i den gule jakke?
Så tøv ikke. Tryk på linket og du hører fra os💛
https://socialtansvar.dk/bliv-frivillig/bliv-frivillig-i-natteravnene/