23/04/2026
Årsmøde 2026 i bedste udsigt.
DGI Bornholms årmøde er veloverstået og blev godt besøgt.76 delegerede plus div. gæster..havde en fin aften med spisning på Brohuset. Årsmødet bød blandt andet på valg af Mads Noltensmejer som forperson. En "slankekur" for bestyrelsen som går fra 6 til 5 medlemmmer og et optag af Simon Kofod Dam..som nyt bestyrelsesmedlem.
I den mere aktive del af programmet en spektakulær optræden og dans af Argentinsk Tango Bornholm
Eksterne oplæg og hilsner kom fra DGI hovedbestyrelsesmedlem Dan Skjerning & Ann Rubæk Nielsen BRK (Kultur og Lokasamfundsudvalget)
Her handlede flere af temaer om nødvendigheden af gode aktive fælleskaber og om idrætsforeningernes evne til, at skabe sammenhængskraft, gode fællesskaber, værdi og glæde i en tid præget af globalt kaos og under en stærkt skræntede økonomi i Bornholms Region Kommune.
Derfor - Et skud ud til alle vores foreninger og alle jer frvillige.I gør en kæmpe forskel for og på hele Bornholm ..TAK🤝👍I er hovedårsagen til at DGI Bornholm igen i år har markant stigning i medlemtallet...så markant, at vi nu er en slags "Danmarksmester"..i medlemstæthed og vækst.