11/04/2025
Bestyrelsen for Rødby Fjords Lodsejerlaug har i denne uge været igang med at lave lidt "påske rengøring" i Mindeparken.
Der er blevet fjernet blade fra gangarealerne og mindestenene.
Der er blevet jævnet muldvarpeskud på plænen, fjernet mos på plateauet ved den store sten. Stenen har fået en dusche og der er lagt 12 tons nye søsten ud rundt om mindestenen.
Når vi får fat i flere sten ved en senere lejlighed vil der bliver lagt et læs mere ud.
Tag ud og nyd parken, på en hverdag eller i påsken, eller tag en overnatning i en af de to sheltere, som kan bookes her : https://bookenshelter.dk/naturlandet/shelterplads/mindeparken/
Ønsker man at blive medlem af lodsejerlauget, og støtte vedligeholdelsen af mindeparken, for kun 100 kr om året, kan man skrive en besked her på facebook siden eller skrive til vores email på [email protected].
Med venlige påske hilsener fra
Bestyrelsen