ÅbentSINDs Ungegruppe

ÅbentSINDs Ungegruppe Åbent Sinds Ungegruppe
🎉 Vores månedlige aktiviteter har en fast struktur:
📽️ 1. onsdag i måneden – Film
🎨 2. onsdag i måneden – Krea
🍽️ 3.

onsdag i måneden – Mad
🎲 4. onsdag i måneden – Spil
🎬 5. onsdag i måneden (hvis der er en) – Biograftur Stoppestedet er et værested for sindslidende og rådgivning for sindslidende og pårørende. Meningen med Stoppestedet er først og fremmest at have et sted, hvor sindslidende synes, det er rart at være, og det sociale samvær har første prioritet. Der er en café, hvor man kan købe kaffe, kage og var

m mad. Der afholdes forskellige aktiviteter, som man kan deltage i, hvis man har lyst. Der holdes fester i løbet af året. Til festerne serveres alkohol, men til hverdag kan man ikke købe alkohol.

16/06/2026

Hej alle.
I morgen står aftenen på lidt madlavning sammen med Mette og jeg (Signe).
Vi har et par forskellige ideer til hvad vi kan lave, så vi ser hvad der er stemning for i morgen.
Vi glæder os til en hyggelig aften!
Venlig hilsen Mette og Signe😊

10/06/2026

Hej alle sammen.
I aften står den på stille og rolig krea. I kan tage jeres strikketøj med eller hvad i skulle have lyst til. Ellers har vi jo lidt forskelligt af krea ting 👨‍🎨
Glæder mig til at se jer i aften 😊
Med venlig hilsen Mette

02/06/2026

Hejsa!

I morgen bliver det Anna, Thomas og jeg (Freja), der kommer og holder filmaften med jer 😊

Vi finder en film sammen når vi kommer, som vi plejer, og så hygger vi og spiser vi lidt popcorn til 😃

Jeg håber at jeg kan logge ind på Netflix, og ellers må vi prøve med filstriben eller tv2.

Vi håber i har lyst til at komme og være med. Vi ses! 😁

Juni måned i ungegruppen, vi glæder os til at se dig 😊
02/06/2026

Juni måned i ungegruppen, vi glæder os til at se dig 😊

27/05/2026

Hej allesammen! I aften står det på spil og hygge med mig (Mike), Emilie og Signe :)) Håber vi ses i aften 😋

19/05/2026

Hej allesammen, denne onsdag står på fælles madlavning sammen med Anna, Thomas og Cecilie. Den står på hjemmelavet pizza, vi håber I vil komme og vi glæder os til at se jer 🙂

13/05/2026

Vi beklager at måtte meddele. At der desværre er sygdom i ungegruppen her til aften.
Stoppestedet er dog som altid åbent, så skulle man have lyst til at komme og lave krea alligevel, så er rummet åben og ledigt, der vil bare ikke være frivillige.

Mvh hele ungegruppen ❤️

05/05/2026

Hej alle sammen.
I morgen onsdag står den på film på stoppestedet mellem 18-21 🎬
Simon og jeg (Mette) er værter. Vi finder ud af hvilken film vi ser sammen i fælleskab 😊
Vi håber i vil komme, og vi glæder os til at se jer i morgen 🙌

Maj måned i ungegruppen, vi glæder os til at se dig 😊
04/05/2026

Maj måned i ungegruppen, vi glæder os til at se dig 😊

29/04/2026

Hej alle samme. Der er stadig masser af plads i biografen til at se "The Drama" i aften, så vi har besluttet os for at vi bare køber biletterne, når vi kommer derhen. Derfor kan i stadig nå at melde jer til. Bare husk at vi går fra stoppestedet senest 18:20, så i skal være der inden da, hvis i skal nå med. I kan jo lige tjekke filmen ud. Den er med Robert Pattinson og Zendaya. Vi håber at i vil med! 😁

Adresse

Jernbanegade 24B
Odense
5000

Hvad er åbningstiderne?

18:00 - 21:00

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når ÅbentSINDs Ungegruppe sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Kontakt Organisationen

Send en besked til ÅbentSINDs Ungegruppe:

Del