16/06/2026
Hej alle.
I morgen står aftenen på lidt madlavning sammen med Mette og jeg (Signe).
Vi har et par forskellige ideer til hvad vi kan lave, så vi ser hvad der er stemning for i morgen.
Vi glæder os til en hyggelig aften!
Venlig hilsen Mette og Signe😊