25/05/2026
Troppen har i pinsen været til DM i Spejder, hvor de fredag aften startede i Kolding og skulle starte med en hike med poster. 🥾
Lørdag formiddag skulle de så gå det sidste stykke til Houens Odde og om eftermiddagen skulle de på et stort stjerneløb, hvor forskellige spejderfærdigheder skulle prøves.
Aftensmaden skulle de være omhyggelige med, da de fik point for hvor god deres mad var🧑🍳
Søndag startede selvfølgelig med en andagt og derefter skulle de bygge deres egen kirke ud fra nogle specifikke krav, som mål og om der var alter og døbefond. ⛪️
Derefter skulle de lave smørrebrød, med hjemmelavede frikadeller og remoulade som også skulle bedømmes.
Eftermiddagen skulle de have testet deres evner inden for førstehjælp. 🩹
Efter aftensmaden skulle de først på et 200-posterløb hvor de skulle se hvor mange spørgsmål de kunne nå at svare på, for derefter at skulle på natløb. De var først klar til at komme i soveposerne kl 00.30, så de var godt de fik lov til at sove lidt længere mandag morgen.
De sluttede weekenden på en 20. plads ud af 27 patruljer.
På DM i Spejders side kan der ses en hel masse billeder fra hele weekenden. 📸