03/11/2023
Kære venner.
Der er med tungt hjerte jeg har besluttet at stoppe med at arrangere march og bankospil.
Arbejdsindsatsen stod ikke mål med udbyttet og efter resultatet i 2022 skammede jeg mig lidt overfor sponsorerne. Der har været en ekstrem positiv opbakning fra sponsorer over hele landet. Der er købt annoncer og marchen har fået rigtig mange og fantastisk flotte gaver til bankospillet.
Der blev desværre solgt alt for få bankoplader og jeg kan ikke få mig til at bede om samme opbakning i år når jeg kun formår, at “forrente” gaverne med knap 50%.
Er der en ildsjæl derude, en forening eller en gruppe med hjertet på rette sted, så har julemærkehjemmene stadig stort behov for støtte og startsted 67 er ledigt. Jeg stiller alt mit materiale til rådighed.