18/06/2026
Borgmester Mikael Ralf og en delegation fra Kommunalbestyrelsen besøgte i tirsdags Fællesskabet Ung. Tak for at møde talstærkt op🙏
Også STOR tak til de forældre, der fortalte deres unge menneskes baggrund for at være i Fælleskabet UNG ❤️ Det er rørende fortællinger om at mangle venskaber og pludselig finde dem🙏
Vi fik fortalt om vores skønne klub og vores vigtige samvær med nogle af de unge i vores kommune, der har det sværest.
Jeg synes mødet gik rigtig godt. Vores folkevalgte ved, hvor vigtigt tilbuddet er og de anerkender vores arbejde og siger tak. De har hørt behovet for økonomisk hjælp til drift og nu er det spørgsmålet så, om de bevilger det❓
Endelig afgørelse om drift til Fællesskabet UNG er vi klogere på, når det endelige budget er vedtaget 2. torsdag i oktober
Vi krydser fingre for fremtiden i Fællesskabet UNG 🤞