26/07/2025
Der blev sagt god morgen til de unge morgenfriske (ikke rigtig) unge mennesker, som efter en lang og rolig nat nu er klar til en ny dag👯♀️👀
Morgen blev selvfølgelig brugt på morgengymnastik med musik og dans, efterfulgt af en god og nærende morgenmad🥯🧃
Så kom de ud på et lille løb med nogle forskellige poster som petaun, børnefilm, transport af vand, is spisning og meget mere. To af holdene fik gættet det ord de skulle stave, hvilket var Harbo. Her vandt de så noget Harbo silk, som var på sin plads efter deres hårde præstation🍦🍭🎬
Der spilles lidt inden børnene skal luftes lidt så vi tager dem med ud i naturen på picnic🧺🌱