09/04/2026
Ny strategi og nyt formandskab i Kalundborg Symbiose!
Kalundborg styrker sin position som et af verdens førende eksempler på cirkulært og bæredygtigt industrisamarbejde.
Vi har netop vedtaget Strategi 2035, som sætter retningen for de kommende år. Målet er klart: at udvikle Kalundborg som et stærkt lokalt samarbejde – og samtidig som et globalt referencepunkt for industriel symbiose.
Med strategien vil vi blandt andet:
✔️ Udvikle 10 nye symbiosestrømme
✔️ Styrke rammerne for bæredygtig og cirkulær industri
✔️ Dele viden og erfaringer internationalt
Samtidig har vi fået nyt formandskab:
🔹 Stine Gry Roland, chef for Public Affairs for Novo Nordisks Produktion, fortsætter som formand
🔹 Ghita Hansen, Vice President i Novonesis, er valgt som ny næstformand
Vi ser frem til at tage næste skridt sammen med vores stærke partnere – og fortsætte arbejdet med at skabe værdi gennem samarbejde, innovation og ansvarlig ressourceudnyttelse.
👉 Læs vores pressemeddelelse her:
Kalundborg vil styrke sin globale position i cirkulært industrisamarbejde frem mod 2035. Ny strategi vedtaget, og nyt formandskab er udpeget.