19/05/2026
I dag var vi et par håndfulde fra SeniorCentret, der var med til at heppe ved De Gamles Bys arrangement “Royal Side Run” - en lille del af det store Royal Run.
Rutens 5-600 meter startede ved kirken og gik rundt om plejehjemmet Slottet, men først var der opvarmning - op på tå og ned i knæ!
Derefter blev en flok lokale børn sendt af sted som de første, og alle os voksne, der havde lyst, kunne følge efter og gå, løbe eller køre ruten rundt.
Alle, der kom i mål, fik en medalje, og til slt var der saftevand, frugt, god musik og højt humør ☀️
Et dejligt arrangement tilrettelagt af personale fra plejehjemmene i De Gamles By samt adskillige frivillige, bl.a.nogle af herrerne fra Elefanthuset.
Den kongelige familie var ikke repræsenteret, men hvem ved - måske takker de ja til invitationen næste år 😉