15/06/2026
💜 Ingen skal stå alene med kræft 💜
De fleste af os kender mindst én, der kæmper med kræft i hverdagen. Derfor er det så vigtigt, at vi står sammen.
Ishøjs borgmester, Merete Amdisen, opfordrer alle til at deltage i Stafet For Livet Ishøj den 5. september:
"Ingen skal stå alene med en kræftsygdom. Derfor sætter Stafet For Livet Ishøj fokus på fællesskab, håb og støtte til alle, der er berørt af kræft."
Du kan tilmelde dig med dit eget hold eller blive en del af et eksisterende hold. Sammen kan vi vise, at ingen står alene, og samtidig fejre livet, fællesskabet og de mennesker, vi holder af.
💛 Sammen støtter vi.
💛 Sammen skaber vi håb.
💛 Sammen fejrer vi livet.
Vi glæder os til at se dig til Stafet For Livet Ishøj den 5. september ved Gadekæret.
💜