20/04/2026
Hvad laver du 1. maj?
Hvis svaret er “det ved jeg ikke helt endnu”, så har vi et rigtig godt bud 👇
Vi inviterer til 1. maj i Dansk Metal Tele Øst, hvor dagen er uformel, hyggelig og for alle.
Der er morgenbrød, kolde øl og sodavand, senere pølser på grillen – og masser af mulighed for bare at kigge forbi, snakke og møde nye og gamle kollegaer.
Du er meget velkommen til at tage nogen med: ledsager, kollega, børn eller en god ven – også én, der aldrig har været til 1. maj før.
Der er fri hygge, god tid til snak, grin og fællesskab.
Arrangementet foregår i vores nye afdelingshus, som sætter rammen for dagen – men det vigtigste er som altid fællesskabet og stemningen.
Og bare rolig: vi har naturligvis bestilt godt vejr ☀️😉
👉 Tilmeld dig her:
https://shorturl.at/UY3Xo
Vi ses til 1. maj