31/08/2016
Lad os alle tage ansvar og holde byen ren ser du nogle smide affald er det ikke forkert at sige hov du tabte noget find en skraldespand https://www.facebook.com/endelafflokken/posts/1243495885674424:0
Ja, man skulle måske ikke tro, at parker, grønne områder, veje og stier havde følelser. Men det har de faktisk. Vi har fået en lille - lidt trist - hilsen fra de grønne områder i Lunden, som vi har lovet at give videre.
”Kære horsensianer,
Jeg er helt vild med, når du kommer rullende med din barnevogn, når ungerne suser i fuld fart hen over mine græsplæner, når du nyder naturen på en af mine bænke, når du fletter fingre med din nye kæreste eller når du mødes med dine venner og hygger under et af mine store træer. Men jeg er faktisk en park, der går op i mit udseende og i at passe godt på mine venner fra naturen, og jeg vil derfor høre, om du ikke godt vil tage dit affald med dig igen, når du går –enten til din egen eller nærmeste offentlige skraldespand. Så kan jeg nemlig også give de næste, der kommer og besøger mig, en rigtig god og flot oplevelse".
Vi bruger desværre en del ressourcer på at fjerne diverse efterladenskaber på offentlige arealer. Det er ærgerligt. Og det er er spild af alting. Så skal vi ikke stå sammen og hjælpe hinanden om at holde vores kommune pæn og ren?