13/04/2026
Så er det i nærmeste fremtid at kunstnere, som har søgt deltagelse ved årets Nutidskunst - Kunst i kulturens by får besked, om de kommer med i Plexus Idom-Råsted d. 3. og 4. Oktober 2026🥰🤗
Ved evalueringen ved sidste års Kunstmesse, ytrede flere kunstnere ønske om, at der blev oprettet en privat gruppe for udstillere, så udstillere kan kommunikere indbyrdes og udveksle erfaringer m.m. ifm. Kunstmessen. Dét har vi lyttet til🙃👌
Så nu er der oprettet en privat gruppe, som er klar til at acceptere medlemmer, når deltagerlisten ligger klar...
(Gruppens administrator(e) er kunstner(e) med et hjerte som banker for NUTIDSKUNST, men med accept og i relation til arrangørerne...)
https://www.facebook.com/groups/1323338353032382