04/10/2025
I går aftes holdte vi en lille hyggelig filmaften i fryseren. vi så to gode film og hyggede os med popcorn og sodavand. Mange tak til dem der kom og så film med os og en ekstra stor tak til føtex for at sponsorere popcorn og sodavand til begivenheden🧡💙