22/05/2025
Tak for kampen – og måske på gensyn 💪
Kære alle jer, der gennem tiden har støttet Team TT og Stafet For Livet Helsingør...
Vi vil gerne dele en lidt vemodig nyhed med jer: Stafet For Livet i Helsingør er desværre blevet nedlagt. Der har i år ikke været nok frivillige til at videreføre arbejdet – hverken til planlægningen eller i bestyrelsen – og derfor er stafetten sat på pause. Måske for altid, måske kun for en tid. Det ved vi ikke endnu.
Men uanset hvad fremtiden bringer, så skal der lyde en kæmpe tak fra os – Tina og Thea – til jer alle, der har været med og støttet op om Team TT og stafetten gennem årene 🥰
Sammen har vi skabt et stærkt fællesskab, hvor vi har støttet dem, der er eller har været ramt af kræft, givet håb til familier, der har mistet, og mindes dem, vi har mistet. Vi har gået mange runder – både fysisk og mentalt – og selv når det har krævet lidt ekstra, har det været det hele værd 🙏☺️
Tak for tiden, for opbakningen, for grinene, for tårerne og for alle de øjeblikke, store som små, vi har delt. En særlig tak skal også lyde til vores Team TT holddeltagere og sponsorer, som har gjort det muligt for os at stille stærkt op år efter år – jeres støtte har gjort en kæmpe forskel 🙏❤️
Vi håber, at vi en dag kan finde sammen igen, hvis stafetten skulle vende tilbage til Helsingør.
Indtil da – tak for kampen 😃👏🥰
Kærlig hilsen
Tina og Thea – Team TT