21/12/2025
Vi fra veteranskibsklubben S/S Bjørn vil hermed ønske jer alle en glædelig jul samt et godt nytår.
Tak til alle, der har støttet os og hjulpet os med at holde vores historiske perle sejlende. Uden jeres opbakning ville det slet ikke kunne lade sig gøre, og vi er meget taknemmelige for jeres hjælp.
Bjørn ligger nu på sin plads i Helsingør og der er gang i vedligeholdelse, reparationer og forbedringer.
Vi glæder os til at kunne byde velkommen ombord i 2026 på vores 117 år gamle skib.
Vores første tur i 2026 er søndag d. 3 maj og det ville glæde os at se jer der.
De bedste julehilsner
Alle os fra S/S Bjørn
Billeder : S/S Bjørn isvinter 1947 contra S/S Bjørn sommeren 2025