15/05/2026
Kære alle borgere i Veggerslev
🛑🛑🛑
Fællesspisning, mandag den 18. maj, er desværre aflyst.
Livet er simpelthen kommet lidt i vejen, hos os i bestyrelsen, den sidste tid. Der har først og fremmest været virkelig meget arbejde med opsætningen af det nye anlæg, og samtidig har sygdom, uheld, brækkede knogler og operationer også fyldt mere, end forventet. Derfor har vi desværre hverken fået slået arrangementet op i tide, eller fået bestilt maden.
Det beklager vi rigtig meget, og vi håber, på jeres forståelse ❤️
Vi glæder os til at se jer, til næste fællesspisning.
-Bestyrelsen