12/06/2026
🍀UGEN DER GIK I KVINDEHUSET 🍀
Det har været en dejlig uge med masser af forskellige aktiviteter! Udover vores faste aktiviteter, har denne uge også budt på fordybelse i tegning/maling og fingergymnastik. Douaa har bagt boller, og Erika og Douaa lavede dejlig torsdagsfrokost. 🥗
Vi hørte også lidt fra vores nye frivillige Fauzia. Fauzia kommer til at være i huset hver mandag og hjælpe med hverdagshjælp. Piruza og Kirsten har som altid haft gang i rådgivningen, og der er nok at se til inde på kontoret! 🫶🏻
Alma fortsatte med at færdiggøre det smukke vægtæppe sammen med flere kvinder. Og det gør vi igen onsdag i næste uge fra kl. 12! 😍🪡
Nogle af de ansatte var til årsmøde i Odense om genopdragelsesrejser og ufrivillige udenlandsophold. Det var meget spændende og lærerigt! Tak til MÆRK - Nationalt Center mod Æresrelaterede Konflikter for en god dag!
Tak for en dejlig uge! ☀️❤️ Vi ses næste uge! 🙌🏻