03/10/2025
Kære følgere hos Det Konfuse Folkekøkken♥️
Facebooksiden har stået stille siden sommerferiens start. Dette skyldes selvfølgelig at Huset Esbjerg, hvor vi plejer at afholde folkekøkkenet, holder lukket under sommeren.
Nu hvor vi har ramt efteråret og vi nærmer os vintermånederne og går en travl tid i møde, må vi meddele at der først er folkekøkken til januar, hvor vi kan garantere at have ressourcerne til en ordentlig opstart igen.
Dette skyldes både tid, hænder og planlægning.🌱
Vi håber at se jer igen til januar. 🫶