26/03/2026
Hej alle.
Vi har for nyligt opfordret et mindre hjørne af Ejby til at stille sække med donationer foran husene på et bestemt tidspunkt, så vi kunne samle sammen.
Og hold da op hvor har I været gode. Vi fik fyldt en hel bil med tøj, tæpper, dåser, stearin og meget mere. Det sætter vi stor pris på og håber der er endnu flere af jer, der er villige til at give en hånd med i projektet. Det gør en kæmpe forskel for de ukrainere der er mest påvirket af krigen.
Tusind tak.