22/04/2026
https://bo-vita.dk/bustur-til-dragoer-med-sol-smoerrebroed-og-nye-nabofaellesskaber/
I går havde bi en skøn bustur til dragør arrangeret af Lis og Birgitte fra Vanløse Allé.
Tak for initiativ og engagement og tak til alle jer der tilmelde sig turen.
26 beboere var med på en hyggelig bustur til Dragør, arrangeret på initiativ fra Lis og Birgitte fra Vanløse Allé. Der var høj sol, en guidet tur i det gamle Dragør og frokost på Sundby Sejl. Og vigtigst af alt: gode snakke og nye nabobekendtskaber på tværs af afdelinger. En deltager siger...