08/11/2023
👋🏼Hej fra Bedre Psykiatri KBH unge!
Vi er en gruppe unge, som har startet fællesskabet op igen for unge pårørende. Og i går afholdte vi vores første arrangement: Yin Yoga for unge, der er tæt på et menneske med psykisk sygdom. 🌻
Det var en aften med fokus på nærvær og ro. Deltagerne havde mulighed for at slippe tanker og bekymringer ved at dykke ned i kroppen gennem meditation, åndedrætsøvelser og blid bevægelse. 🧘♀️
Tak til alle deltagerne og til Silke fra Noró Studio for at undervise og facilitere aftenen.
Vi er meget taknemmelig for den store opbakning, der har været til arrangementet, og håber at se dig, der er ung og pårørende til lignende arrangementer. 🙏🏽
Vil du gerne høre mere om vores arbejde, så skriv endelig til os herinde. 🌞