27/11/2025
Vi har desværre måtte lukke for Røde Kors Hovedstadens Maduddeling på Nørrebro og i Tårnby. Vi henviser til andre overskudsmad organisationer i kommentar feltet herunder.
Tak for mange gode år, tak til de mange frivillige som har fået det hele til at løbe rundt.