15/04/2025
SÅ venner!
Det gode vejr er kommet, foråret spirer - og den famøse VIH København løbeklub får nu debut:
Mandag den 12. maj begiver vi os i flok ud på en hyggelig løbetur. Vi mødes kl 17:30 ved Dronning Louises bro og sigter efter en solid 5 kilometer med en pace liggende omkring 5:45-6:00. Der vil vente en bette forfriskning til 5-10 kr. ved rutens slutning 🧡🧡🌞
De sidste to gange har været en kæmpe succes med stor opbakning, og hvor er vi glade for det! Meld ind her, hvis I kommer - så vi løber i samlet flok 🤝🏼🤝🏼
Kom glad juhuuuu