01/04/2026
KEDELIG NYHED
Vi har desværre modtaget en trist besked fra kommunen. Grundet øgede krav til støjreduktion er vores meldeapparater målt til ikke at ligge inden for tolerancen.
Derfor er vi blevet opsagt vores lejemål pr. 1. april og har fået anvist den gamle lagerhal på Vejle Havn.
Der er ingen varme og strømmen er endnu ikke tilsluttet, og I bedes derfor medbringe pandelamper til træningen på tirsdag.
Vi ved godt, at faciliteterne blivere dårligere men må desværre fastholde kontingentsatsen, da pengene skal bruges på rottebekæmpelse i de "nye" lokaler.
Vi ses til træning igen efter påske 🐣