19/06/2026
Vi fik afsluttet spejderåret med oprykning ↗️
Så er sommerferien ved at nærme sig, og vi havde i går et rigtig godt arrangement med oprykning af spejdere til de nye enheder 🦫➡️🐺
Både spejdere, søskende og forældre var med, og der var også tid til lege og lækre grillpølser 🌭
Tak for et rigtig godt spejderår! Vi glæder os til at se jer igen efter sommerferien ⛱️😎
… eller i Hedeland på Spejdenes Lejr 🏕️