05/10/2025
Liv i Byen takker for endnu en fantastisk aften i fredags i Idrætscenter Østermarken med unge fra 6. - 8. klasse.
TeenNight blev besøgt af ikke mindre end 356 feststemte unge mennesker🥳🎶
BRO gav et brag af en koncert🎤
Tak til CJ Booking Mobildiskotek for at lave en super fed fest på dansegulvet og til HopNord for at komme med alt det fedeste indenfor underholdning.
Tak for samarbejdet til Idrætscenter Østermarken og mange tak til alle de frivillige hjælpere. Uden jer ingen fest. Indimellem opgaver og opsyn kunne de frivillige nyde pålægskagemand fra Klemmen og kage fra Peders Bageri.
Også tak til SSP ungeteam som var en super back-up til vores frivillige hjælpere.
Der var hele aftenen godt gang i dansegulvet, nathåndbold og alle lege- og hoppeaktiviteterne.
TAK til alle for den store opbakning til arrangementet🙏🏼
TeenNight vender tilbage igen til efteråret 2026💃🏻🕺🏼🪩