03/03/2026
Invitation til kaffemøde i Fleksklubben ☕
Er du i fleksjob, ledig fleksjobber – eller på vej mod fleksjob?
Så kig forbi vores hyggelige kaffemøde.
📅 Tirsdag den 10. marts kl. 16.30
📍 Hos 3F, Rymarken 4, 8210 Aarhus V
(Mødet foregår i kælderen)
Her kan du dele erfaringer, stille spørgsmål og vende de ting, du går og tænker over i forhold til fleksjob, ledighed, praktik m.m.
Vi er selv fleksjobbere og driver klubben på frivillig basis. Derfor deler vi personlige erfaringer og støtter hinanden – men vi yder ikke juridisk rådgivning eller sagsbehandling.
Der vil være kaffe/te på kanden og Helles hjemmebagte kage.
Brugerbetaling: 20 kr.
Fremover vil arrangementet være gratis for medlemmer af 3F.
Alle er velkomne – uanset fagforening, og også hvis du ikke er medlem nogen steder.
Tilmelding skal ske på mail: [email protected]
Men hop også gerne ind på facebook begivenheden og tryk deltager derinde.
Vi glæder os til at se dig!
Med Venlig Hilsen
Fleksklub 3F Aarhus