06/08/2025
Kære forældre og medlemmer,
SÅ er det i morgen at turen går til Fårup og vi glæder os helt vildt. Der er afgang fra klubben kl. 8.30, så alle bedes være i klubben senest kl. 8.15, da bussen ikke venter. Vi er hjemme kl. 19.00 i stedet for kl. 20.00, da vi har vurderet at dagen ville blive for lang for flere og hellere stoppe imens legen er god.
Der vil være sandwich, som er med i prisen og tag gerne 100,- med til is, slik eller mad. Medbrig gerne en drikkedunk, så man løbende kan få nyt vand.
Badning er desværre ikke en mulighed, så lad badetøjet være hjemme.
Der vil være en fast base, hvor der altid er en voksen. Vi tager klubbens mobil med, så I kan komme i kontakt med os på 23459465.
Vi glæder os til en fantastisk dag sammen:-).