17/02/2026
Der er sket en forskydning i vores samfund!
Der kommer flere og flere mennesker med psykiatriske sygdomme på §110 institutioner, det er mennesker der burde få hjælp i psykiatrien, men grundet en presset psykiatri sendes de videre til forsorgshjem der ikke er uddannet til at håndtere den opgaven. Vi kommer til at sende videre, rundt i landet fra forsorgshjem til forsorgshjem, fordi de ikke passer ind. Politiet bruger virkelig mange ressourcer, naboer og medbeboere bliver involveret og medarbejdere påvirkes af "hændelser" og den syge bliver endnu dårligere, indtil vedkommende "endelig" er til fare for sig selv eller andre og "endelig" kan blive indlagt igen. Der er sket en forskydning og vi er ikke kvalificeret til at hjælpe lige meget hvor stort vores hjerte er.