Aarhus = Mangfoldighed - NEJ til Danish Defence League

Aarhus = Mangfoldighed - NEJ til Danish Defence League For demokrati, sammenhold og mangfoldighed! Århus skal være en levende by, med plads til forskellighed! For demokrati, sammenhold og mangfoldighed!

English og Danish Defence League kommer til Århus. EDL og DDL skaber splittelse og vil sprede had og vold i Smilets By. De forfølger anderledes tænkende og hetzer specielt muslimer. Vores budskab er et budskab om sammenhold, demokrati og mangfoldighed. Vi vil benytte den 31. marts 2012 til at skabe en folkefest, for at markere flertallets modstand mod højreekstremisme og racisme. Højreekstremistis

ke grupper bliver især dannet i krisetider, for at forhindre folk i at stå sammen. De udbreder racistiske fordomme, og i kølvandet følger overfald og hate crimes. English Defence League er forbillede for den norske massemorder, der myrdede 77 unge socialdemokrater den 22. juli 2011 i Norge. Fra alle sider i Århus må vi afvise højreekstremistiske kræfter og gøre det klart, at disse holdninger ikke er velkommen i vores by

Vi opfordrer alle borgere i Århus til at slutte op om initiativet.

Århus skal være en levende by, med plads til forskellighed! Demonstrationen: http://www.facebook.com/events/183359591768863/

Adresse

Aarhus
Aarhus
8000

Internet side

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Aarhus = Mangfoldighed - NEJ til Danish Defence League sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Del