05/02/2025
Vi har glædet os enormt meget til at kunne invitere til Seminariet 2025 - og vi håber, du vil med!
Seminariet er en gratis kursusweekend for alle medlemmer af Lærerstuderendes Landskreds, hvor vi samles på tværs af landets læreruddannelser til faglig fordybelse, sang, workshops, oplæg og fest.
I år kan man melde sig på en af tre workshops:
- Den inkluderende skole
- Forældresamarbejde
- Bevægelse og leg
Samtidig kan man også opleve Louise Klinge og Svend Brinkman!
Seminariet bliver afholdt på Ankersminde kursuscenter på Fyn, d. 21. - 23. marts.
Det er gratis at deltage for alle medlemmer af Lærerstuderendes Landskreds. Der er fri forplejning hele weekenden, og vi har arrangeret fælles bustransport til og fra Odense st.
Tilmeldingsfristen er den 7. marts 2025
Tilmeld dig her: forms.office.com/e/kkmF92SysC
Glæd dig til en weekend, hvor du kan blive klogere på dig selv og lærerfaget i selskab med seje lærerstuderende fra hele landet.
Hvis du måtte have spørgsmål, er du altid velkommen til at skrive til os på [email protected]
Vi glæder os til at se dig!
Din studenterfagforening,
Lærerstuderendes Landskreds
Tilmeld dig her: forms.office.com/e/kkmF92SysC