18/09/2020
I samarbejde med Esportfabrikken og Atlando Esports, afholder vi vores DUI Online Gaming Turnering d. 26.-27. september!
I kan dyste i spillene:
• CS:GO
• Fortnite
• FIFA
Hvad kan vi?
I løbet af turneringen kan I være med i konkurrencen om nogle fede præmier, give-aways og hygge med andre. Vores mål er at give jer nogle gode og uforglemmelige oplevelser i disse corona tider.
Om lørdagen dyster alle DUI medlemmer mod hinanden og de 8 vindere i hver spilkategori går videre til søndagens finale.
Hele turneringen kulminerer i finalen om søndagen, hvor vinderne bliver blandet med et etableret hold og dyster med erfarne spillere mod de andre, så man virkelig kan mærke hvordan det er at spille i en rigtig turnering.
Det hele bliver livestreamet på Twitch, hvor skønne og sjove castere sørger for underholdning og opdatering gennem hele turneringen.
Kunne du tænke dig at være med i årets fedeste turnering?
Det er nemt og gratis for alle DUI medlemmer. For at blive medlem af DUI Aarhus så tilmeld dig her www.aarhus-dui.dk det koster kun 75,- for et medlemskab.
Tilmeld dig til DUI Online Gaming Turnering via email ved at skrive til: [email protected]
Angiv følgende i mailen:
• Navn
• Alder
• Discord ID
• Hvilket spil du gerne vil spille turnering i
Sidste tilmeldingsfrist er fredag d. 25 september kl. 12.00
Læs mere om turneringen og regler for tilmelding på www.esportfabrikken.dk
Hvis I ikke er medlem af DUI - LEG og VIRKE, kan I tilmelde jer for KUN 75,- på www.aarhus-dui.dk
Vi glæder os!