06/05/2026
Kære AaB-fans ❤️🤍❤️
Vores indsamling er nu nået til vejs ende, og vi både stolte, og dybt imponeret, over resultatet.👏🏻
I alt er der doneret 38.685,56 kr. fra jer (den Aalborgensiske fanscene) til AaB Tifo Kaos.
Disse midler går ubeskåret til indkøb af tifoer, flag og tribunebannere til AaB’s kampe. 🇦🇹
28.716,06 kr. blev doneret via MobilePay (på nr. 85550).📲
4.653,47 kr. blev indsamlet på auktionerne, hvor AaB donerede fire stk. merchandise 🙏🏻
5.316,03 kr. blev indsamlet kontant på stadion i vores indsamlingsbøtter.🪙
Vi er i en tid, hvor AaB er inde i en svær periode. Ikke kun på banen, men også i kulissen omkring klubben.
Derfor er det opløftende at mærke, hvordan vi som fans står sammen om at bakke klubben op fra tribunerne.🤝
Tænk sig, at selvom vi pt. befinder os i den nedre halvdel af 1. division (ja, det lyder stadig surrealistisk), så er jeres opbakning til AaB Tifo Kaos og fanscenens opbakning til spillerne og staben ikke kun intakt…Den er imponerende!
Tusind tak for jeres støtte til vores indsamling i AaB Tifo Kaos!
Forza AaB 🔴⚪️🔴