23/02/2026
HUSK at det er i aften at der er generalforsamling, og i år er vi så heldige at formanden for Nordjyske forsamlings- og kulturhuse kommer forbi, og fortæller om hvilke vedtægtsændringer de har vedtaget i bestyrelsen og hvorfor de råder andre foreninger til at gøre det samme 🙂.
Er du endnu ikke medlem af Borgerforeningen, så bare rolig, du kan melde dig ind til generalforsamlingen.
Så kom ned og vær med til at præge den by du bor i 😁.