15/06/2026
Mød bestyrelsen bag Råt&Godts Venner 👋
Foreningen er drevet af mennesker, som gerne vil være med til at skabe flere gode oplevelser, fællesskaber og muligheder for unge i Aalborg og omegn.
Bestyrelsen består derfor også både af unge fra målgruppen og personale fra Råt&Godt. Det er vigtigt for os, fordi foreningen skal udvikles i øjenhøjde med dem, den er sat i verden for og med erfaring fra mennesker, som arbejder tæt på de unge i hverdagen.
Vi arbejder for, at unge kan blive set, hørt og være en del af noget større - både mens de er i forløb, og når de har brug for at høre til bagefter.
I den kommende tid vil vi præsentere, hvem vi er, hvorfor vi er med, og hvad vi håber, foreningen kan blive til.
Fordi mennesker fortjener en chance til.