07/05/2026
I tirsdags var vi på en dejlig tur til Silkeborg, hvor vi besøgte Kunstcentret Silkeborg Bad, som virkelig er et besøg værd. Derefter spiste vi i Underhuset, og deres mad skal også have stor ros.
Vi sluttede af med en skøn sejltur til Himmelbjerget. Vi havde jo det skønneste vejr, som man kan ønske sig