05/08/2025
Nyt fra Rendbjerg lejr 2 - Dag 1 og 2
Her i Rendbjerg hygger vi os! ❤️�Efter ankomsten mandag fik børnene hurtigt pakket ud og gjort sig hjemme på værelserne. Dørene blev pyntet med kreative værelsesnavne og farver, og snart var stemningen i top. Vi blev budt på en dejlig frokost 🥪, inden vi gik på opdagelse og lærte området at kende.
Nogle fik dyppet tæerne i vandet, og de første krabber begyndte at bide på vores hjemmelavede fiskestænger 🦀.
Senere blev der leget navnelege, grinet og knyttet nye venskaber og legepladsen blev flittigt udforsket.
Efter en lang og oplevelsesrig dag begyndte børnene så småt at falde til ro under stjernehimlen ✨ – trætte, men glade.
Tirsdag bød på endnu flere eventyr. Vi tog på en lang gåtur til Gråsten, hvor vi gik forbi det smukke kongehus – og med lidt held og store øjne fik vi et glimt af kronprinsesse Josephine 👑. Det var en stor oplevelse!
Resten af dagen blev brugt på dans, leg og mere krabbefangst ved vandet. Der blev spist god mad, grinet og hygget i fulde drag – og det er tydeligt, at alle begynder at falde rigtig godt til. Pigerne åbnede en Beauty Salon og lad mig fortælle jer at alle tider er booket indtil fredag.
Aftenen sluttede med en runde meditation under stjernehimmlen. Stemningen er fantastisk, og vi glæder os til alt det, de næste dage bringer.
Og bare rolig – intet nyt er godt nyt 😊