ΘΥΡΑ 3 1989

ΘΥΡΑ 3 1989 Η επίσημη σελίδα του Συνδέσμου Φιλάθλων Αθλητικής Ένωσης Λεμεσού-ΣΥ.Φ.ΑΕΛ 1989 (ΘΥΡΑ 3 1989)

1967 Το θρυλικό LOYCAS INN κάνει την εμφάνιση του στην πόλη και πιο συγκεκριμένα στην λεωφόρο Μακαρείου, τα χρόνια περνούν και η ΑΕΛίστικη παρέα του LOYCAS INN μεγαλώνει. Φτάνουμε στο 1979 όπου η ομάδα μας θα φτάσει στον τελικό κύπελλου κόντρα στο αποέλ, την ίδια χρονιά και πρίν τον τελικό οργανώνετε και συστήνετε επιτροπή για καλύτερη οργάνωση της κερκίδας, η επιτροπή αυτή βαφτίζετε ΣΥ.Φ.ΑΕΛ !!!

Από τότε ο ΣΥ.Φ.ΑΕΛ αναλαμβάνει δράση εντός και εκτός γηπέδου.

1981 Μέχρι και τότε οι οπαδοί μας χρησιμοποιούσαν την δυτική κερκίδα του τσιρείου σταδίου, με το παράπονο όμως των οργανωμένων ότι η καταπαχτή ήταν μακριά από την δυτική κερκίδα και έτσι οι «παρεχτραπέντες» είχαν τον χρόνο να την κάνουν! Έτσι η τότε επιτροπή του ΣΥ.Φ.ΑΕΛ μετά από συνεδρία αποφάσισε την μεταφορά του κόσμου της ΑΕΛ στην ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ κερκίδα. Η έκκληση του ΣΥ.Φ.ΑΕΛ μέσω εφημερίδων και ανακοινώσεων έφερνε σιγά σιγα όλο και περισσότερο κόσμο στην ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ. Μέχρι το τέλος της χρονιάς όλος ο κόσμος μεταφέρθηκε στην θρυλική πλέον για εμάς ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ! Με την είσοδο νο.3 να παίρνει το όνομα που όλοι θαυμάζουν,προσκυνούν και τρέμουν…ΘΥΡΑ 3.

Στο LOYKAS INN αξέχαστες μέρες θα μείνουν οι κατακτήσεις 3 κυπέλλων 85,87,89 αλλά και το κύπελλο του 88 κόντρα στην ομόνοια που αν και μας έκλεψαν τον τίτλο, το κύπελλο έκανε την εμφάνιση του στο LOYKAS INN! Χρυσή ιστορία την δεκαετία εκείνη έγραψε και η καλαθοσφαιρική μας ομάδα η οποία όμως καταδιώκεται, δεν την αφήνουν να προχωρήσει. Τότε τα επεισόδια δίνουν και παίρνουν, ο ΣΥ.Φ.ΑΕΛ, το LOYCAS INN βγάζουν όνομα και οι αντίπαλοι τρέμουν στο πέρασμα τους.

1989 Η επιτροπή του ΣΥ.Φ.ΑΕΛ αποφασίζει να εγγράψει τον ΣΥ.Φ.ΑΕΛ στα επίσημα μητρώα της κυπριακής δημοκρατίας έτσι ο Κωστάκης Γρηγοριάδης ετοίμασε όλα τα αναγκαία και από τις 4/10/1989 ο ΣΥ.Φ.ΑΕΛ είναι και επίσημα ο πρώτος εγγεγραμένος σύνδεσμος φιλάθλων στα μητρώα.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 22/06/26Μετά και το πέρας της αγωνιστικής περιόδου ήρθε η στιγμή να βάλουμε και εμείς τις σκέψεις μας σε τάξη...
22/06/2026

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 22/06/26

Μετά και το πέρας της αγωνιστικής περιόδου ήρθε η στιγμή να βάλουμε και εμείς τις σκέψεις μας σε τάξη κάνοντας την δική μας ανασκόπηση για τα όσα ζήσαμε φέτος.

Αρχικά, θα θέλαμε να πούμε ένα τεράστιο ευχαριστώ στον κόσμο της Α.Ε.Λ ο οποίος συμπορεύτηκε με τον ΣΥ.Φ.ΑΕΛ για άλλη μια χρονιά μαζικά και αδιάκοπα στηρίζοντας την ομάδα. Παρά τις αντιξοότητες, τις πίκρες και τα προβλήματα που εμφανίστηκαν κατά την διάρκεια της σεζόν ο κόσμος στήριξε και επέδειξε αυτοσυγκράτηση σε πάρα πολλές περιπτώσεις. Παράλληλα, φέτος όντας πιο ώριμοι πλέον προσπαθήσαμε να μειώσουμε τις τιμωρίες που επέφεραν τα προηγούμενα χρόνια μεγάλα οικονομικά προβλήματα, στόχος ο οποίος επιτεύχθει.

Τα τμήματα των κλειστών, απέδειξαν για άλλη μια χρονιά ότι είναι προμετωπίδα του Συλλόγου καθώς όλα διεκδίκησαν και πάλεψαν μέχρι τέλους για τους στόχους που έθεσαν. Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει στο μπάσκετ ανδρών, το οποίο κατέκτησε το κύπελλο μετά από 17 χρόνια δείχνοντας με τον πιο εκκωφαντικό τρόπο ότι η Βασίλισσα επέστρεψε. Τώρα είναι η στιγμή για το τελευταίο βήμα προς την “έφοδο στον ουρανό” και εμείς δηλώνουμε πως θα είμαστε εκεί, για να συμβάλουμε στην αποκατάσταση της τάξης στην καλαθόσφαιρα.

Επίσης, εκφράζουμε τα συγχαρητήριά μας στα κορίτσια του μπάσκετ γυναικών, που για άλλη μια χρονιά κατέκτησαν όλους τους διαθέσιμους τίτλους. Η πετόσφαιρα γυναικών διεκδίκησε μέχρι τέλους, αλλά δυστυχώς το οικονομικό χάσμα ήταν τεράστιο και δεν κατέστη δυνατή η υπέρβαση. Τέλος, σε ό,τι αφορά το λατρεμένο φούτσαλ, τα πράγματα ναι μεν δεν εξελίχθηκαν όπως τα θέλαμε, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι η μεταβατική χρονιά δεν ήταν καθόλου εύκολη, με τη διοίκηση να αλλάζει και τους παίκτες-κλειδιά των προηγούμενων χρόνων να αποχωρούν λόγω της αλλαγής του κανονισμού. Αναμένουμε τη νέα σεζόν να επιστρέψουμε στον δρόμο των επιτυχιών.

Και πάμε τώρα στο τμήμα που – ας μην κοροϊδευόμαστε – όταν δεν πηγαίνει καλά, τίποτα δεν πάει καλά.

Η ποδοσφαιρική Α.Ε.Λ για άλλη μια χρονιά κινήθηκε στην μετριότητα, μένοντας μακριά από τις προσδοκίες που δημιουργήθηκαν πριν την έναρξη της αγωνιστικής περιόδου. Δεν είμαστε ειδικοί για να εκφέρουμε άποψη για το αγωνιστικό κομμάτι και τις τεχνικές του πτυχές, ούτε μας ενδιαφέρει αν ο Μάρτινς παίζει με 3 στην άμυνα, αν θα μείνει ή αν θα φύγει ο τάδε παίχτης και ούτω καθεξής…Εξάλλου γι’ αυτό το ζήτημα πλέον υπάρχει εξειδικευμένο προσωπικό το οποίο πρέπει να αξιοποιηθεί.

Τον κόσμο της Α.Ε.Λ τον ενδιαφέρει η ομάδα να είναι διεκδικητή, να υπάρχει οικονομική σταθερότητα - για να μην ξυπνήσουν εφιάλτες του παρελθόντος - και να υπάρχουν ξεκάθαρο πλάνο και όραμα.
Εμείς οραματιζόμαστε μια διαφορετική Α.Ε.Λ. από αυτή που βλέπουμε σήμερα.

Οραματιζόμαστε μια Α.Ε.Λ. κυρίαρχη, χωρίς όμως να αποτελεί αυτοσκοπό η κατάκτηση τίτλων και διακρίσεων. Θέλουμε όσοι αποτελούν αυτόν τον Σύλλογο να τον τιμούν, να τον σέβονται και να δρουν με γνώμονα τις αξίες και την ιστορία του. Όποιοι βρίσκονται σε έμμισθη θέση, είτε είναι ποδοσφαιριστές, προπονητές, φροντιστές, ιατροί, υπάλληλοι στα γραφεία, διευθυντές κ.λπ., πρέπει να εργάζονται αδιάκοπα για τα ΤΡΙΑ ΙΕΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ. Η Α.Ε.Λ. δεν είναι ούτε πολυεθνική εταιρεία ούτε δημόσιος φορέας. Η Α.Ε.Λ. είναι ένας τεράστιος οργανισμός με ανθρώπους που ζουν και αναπνέουν για αυτόν, ανθρώπους που δίνουν από το υστέρημά τους για να ακολουθούν και να στηρίζουν και γι’ αυτό έχει ανάγκη από άτομα που θα υπερασπίζονται τις ιδέες της.

Συνοψίζοντας, θέλουμε παίκτες που να θέλουν να αγωνιστούν στην Α.Ε.Λ., να αντιλαμβάνονται το βάρος του να φοράς την ΚΙΤΡΙΝΗ ΦΑΝΕΛΑ και να μην τη βλέπουν απλώς ως ένα σκαλοπάτι στην καριέρα τους. Θέλουμε άτομα ικανά να δουλεύουν μέσα στην ομάδα, με όραμα να την οδηγήσουν μπροστά και όχι να είναι εφησυχασμένα στη θέση τους και στον μισθό τους.

Επιπρόσθετα ας καταστεί σαφές ότι, αναφαίρετο δικαίωμα του κόσμου είναι να ασκεί κριτική στην εκάστοτε Διοίκηση και αυτή έχει χρέος να τον ακούει, να τον σέβεται και όχι να τον κοιτά αφ’ υψηλού. Αυτό όμως οφείλει να γίνεται εσωτερικά, τεκμηριωμένα και με σεβασμό προς τους θεσμούς και όχι μέσα από καφενειακού τύπου συζητήσεις. Απαιτούμε από τη Διοίκηση να επιδείξει περισσότερο σεβασμό στο ανώτατο όργανο λήψης αποφάσεων, δηλαδή στις Γενικές Συνελεύσεις, ακολουθώντας πιστά το Καταστατικό. Από την άλλη, οφείλουμε και εμείς να πράξουμε το ίδιο, καθώς η τελευταία Γενική Συνέλευση δεν αντιπροσωπεύει σε καμία περίπτωση την ιστορία αυτού του Σωματείου.

Η Διοίκηση οφείλει να έρθει πιο κοντά στον κόσμο και όχι να απομακρύνεται από αυτόν, εφόσον η διαχείριση του ποδοσφαιρικού τμήματος είναι ακόμα στο Σωματείου - αφού αποτελεί τον μεγαλομέτοχο της εταιρείας που δημιουργήθηκε - , και απ’ ότι φαίνεται δεν υπάρχει κάποιος ενδιαφερόμενος, ας πορευθούμε με ότι έχουμε χωρίς να περιμένουμε από κανένα τίποτα. Η σύνδεση ομάδας-κόσμου πρέπει να αποκατασταθεί και όλοι μαζί οφείλουμε να δουλέψουμε προς την ενδυνάμωση της βάσης του Συλλόγου, με Εγγραφές Μελών στο Σωματείο και αγορά Εισιτηρίων Διαρκείας. Ας σταματήσουμε επιτέλους να πυροβολούμε την ομάδα μας δημόσια είτε στα ράδια είτε στα social media καθώς επί της ουσίας πυροβολούμε τον ίδιο μας τον εαυτό και ας επικεντρωθούμε στον σκοπό μας.

Ο σκοπός μας δεν είναι άλλος από το, η Α.Ε.Λ με σταθερά βήματα να αρχίσει να πορεύεται μπροστά και να μπει ένα τέλος στην κατρακύλα των τελευταίων χρόνων. Την συνταγή την ξέρουμε, ας μην ξεχνάμε τις πρόσφατες διακρίσεις (2012,2019), όταν δουλέψαμε με την κουλτούρα της απόλυτης ανιδιοτελείας αποκλείοντας το “εγώ” και δουλεύοντας ΜΑΖΙ (Διοίκηση-Ομάδα-Κόσμος). Ας μείνουν στην άκρη επιτέλους οι προσωπικές ατζέντες και οι όποιες εμπάθειες μπορεί να υπάρχουν, καθώς ο Σύλλογος πρέπει να ορθοποδήσει.

Πάνω σε αυτό το σημείο πρέπει να βρεθεί επιτέλους μια χρυσή τομή με το ζήτημα Σοφοκλέους για να σταματήσουμε να γινόμαστε αντικείμενο δημόσιου περίγελου.
Εμείς έχουμε συμφιλιωθεί πλήρως με το παρελθόν και παρά τα όσα διαδραματίστηκαν τα τελευταία χρόνια αναγνωρίζουμε πλήρως τον Αντρέα Σοφοκλέους ως τον πιο πετυχημένο Πρόεδρο στην Σύγχρονη Ιστορία της Α.Ε.Λ και ως ένα άτομο που συνέβαλε για να αλλάξει ο ρους της ιστορίας. Είναι φυσιολογικό όπως του χρεώθηκαν δικαίως οι διακρίσεις να του χρεώνονται και οι οποιεσδήποτε υποχρεώσεις άφησε. Θεωρούμε πρέπον το ζήτημα αυτό να λήξει με αμοιβαίες υποχωρήσεις και συμβιβασμούς χωρίς όμως επιπτώσεις που θα βλάψουν την Α.Ε.Λ και τον κόσμο της.

Κλείνοντας, θέλουμε να ξεκαθαρίσουμε πως πρώτα πρέπει να αλλάξουν πράγματα στα του οίκου μας και μετά να ασχολούμαστε με τον οποιοδήποτε είναι απέναντι. Η προσέγγιση για τα όσα έγιναν στον τελικό κυπέλλου δεν ήταν απαραίτητα λάθος, απλώς θα ήταν πιο σωστό να ασχοληθούμε πρώτα με τον εκπρόσωπο μας στην κοπ που κανένας μας δεν μπορεί να καταλάβει τι κάνει τόσα χρόνια στην συγκεκριμένη θέση και ποιου τα συμφέροντα εκπροσωπεί.

Καλούμε τον κόσμο της Α.Ε.Λ σε επαγρύπνηση για την συνέχεια, σύντομα θα ανακοινωθεί η ημερομηνία για την ετήσια Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου, όπως και οι εγγραφές μελών.

Είμαστε όλοι περαστικοί, η Α.Ε.Λ είναι ΑΙΩΝΙΑ, το φως στην Τζων Κένενντυ πάντα θα δείχνει τον δρόμο.

13/05/2026

Στηρίζουμε άπαντες την πρωτοβουλία της ομάδας μας για την δεντροφύτευση στο παραλιακό μέτωπο της πόλης μας την Κυριακή 17/5 στις 8:30 το πρωί.

Γινόμαστε ο λόγος για δεύτερο και τρίτο «Δασουδι» στην πόλη μας και υπενθυμίζουμε σε όλους την σημαντικότητα της συγκεκριμένης δράσης πριν πνιγούμε ολοκληρωτικά στο γκρίζο.

Καλούμε επίσης τον Δήμο Λεμεσού να δώσει κίνητρα και συνέχεια σε τέτοιου είδους δράσεις, τις οποίες χαιρετίζουμε. Επιπλέον, να διασφαλίσει ότι θα γίνονται μόνο προσθήκες και όχι αφαιρέσεις δέντρων αυθαίρετα στις παραλίες μας από εδώ και στο εξής.

ΣΥ.Φ.ΑΕΛ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 05/05/26Την Πέμπτη έχουμε τον 3ο κρίσιμο τελικό απέναντι στα φλωράκια μας και η παρουσία μας στο κλειστό θα π...
05/05/2026

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 05/05/26

Την Πέμπτη έχουμε τον 3ο κρίσιμο τελικό απέναντι στα φλωράκια μας και η παρουσία μας στο κλειστό θα πρέπει να είναι άνευ προηγουμένου. Για αυτό καλούμε τον κόσμο μας όπως μετατρέψει το κλουβί σε πραγματικό κλουβί με λιοντάρια, με τροφή μας τα πορτοκαλιά ανθρωποειδή που όταν ανεβάζουν την ένταση μετά ζητάνε και τα ρέστα.

Η ομάδα μας καλείται να δείξει τη σοβαρότητα που απαιτείται και μαζί με τις επιστροφές των παικτών μας να πράξουν το αυτονόητο, που δεν είναι μόνο η μεθαυριανή νίκη αλλά και η ισοφάριση της σειράς στο σπίτι τους, όπως μόνο εμείς μπορούμε να το κάνουμε και το ξανακάναμε.

Δεν θα αναφερθούμε για τα πορτοκαλιά παπαγαλάκια, για το πόσο κλαίγονται και ζητούν ελεημοσύνη από την αστυνομία. Το ποιοι είμαστε σας το αποδείξαμε στον δρόμο, εκεί που παίζεται η δική μας μπάλα, και προσχήματα μαζί σας δεν υπήρχαν ποτέ και θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν να μην υπάρξουν ποτέ, γι’ αυτό αφήστε την κλάψα.

Ραντεβού την Πέμπτη στις 20:00.

ΤΡΕΜΕΤΕ ΤΟΝ ΚΙΤΡΙΝΟ ΛΑΟ.

ΣΥ.Φ.ΑΕΛ 1989

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 29/4/26Η Αθλητική Ένωση Λεμεσού είναι ένα τεράστιο σωματείο με πολύ βαριά ιστορία στην πλάτη της και καταδικα...
29/04/2026

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 29/4/26

Η Αθλητική Ένωση Λεμεσού είναι ένα τεράστιο σωματείο με πολύ βαριά ιστορία στην πλάτη της και καταδικασμένη να πρωταγωνιστεί σε αθλητικά και κοινωνικά δρώμενα.

Μετά το τέλος των ημιτελικών, σειρά λοιπόν παίρνουν τα κλειστά που τόσο πολύ γουστάρουμε, στα αθλήματα της καλαθόσφαιρας που ρίχνεται στη μάχη για την ισοφάριση και του φούτσαλ που ξεκινούν οι τελικοί πρωταθλήματος.

Αρχής γενομένης από σήμερα, που έχουμε ένα άκρως σημαντικό παιχνίδι απέναντι στον κεραυνό, όπου πάση θυσία πρέπει να κερδίσουμε για να φέρουμε τη σειρά στα ίσα.

Όσο αφορά το φούτσαλ, ακούσαμε κάποιες δηλώσεις περί κλειστών στη λευκωσία κτλ. Να σας υπενθυμίσουμε η λέξη «ΚΛΕΙΣΤΟ» ήταν, είναι και θα παραμείνει άμεσα συνδεδεμένη μόνο με το όνομα ΑΕΛ και ΘΥΡΑ 3, και οποιαδήποτε σύγκριση περί αυτού, εκτός από γέλιο, μας προκαλεί και ανησυχία για το πόσο έχετε χαζέψει.

Την Πεμπτή λοιπόν καλείται ο κίτρινος λαός όπως κατακλύσει από νωρίς το ΚΛΟΥΒΙ μας, μετατρέποντάς το σε κόλαση, σπρώχνοντας της ομάδας στην πρώτη νίκη.

Οι αγώνες ξεκινούν στις 19:30 και 20:00 αντίστοιχα.

ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΚΛΟΥΒΙ.

ΑΕΛ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ.

ΣΥ.Φ.ΑΕΛ 1989

Ο ΣΥ.Φ.ΑΕΛ εκφράζει τα ειλικρινή συλλυπητήρια του προς την οικογένεια και τους οικείους του νεαρού συνοπαδού της ομάδας ...
28/04/2026

Ο ΣΥ.Φ.ΑΕΛ εκφράζει τα ειλικρινή συλλυπητήρια του προς την οικογένεια και τους οικείους του νεαρού συνοπαδού της ομάδας μας Αγγελου Κομπου ο οποίος κατέληξε σήμερα το πρωί μετά από τροχαίο δυστύχημα.

ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΑΙΜΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ.

ΣΥ.Φ.ΑΕΛ 1989

Αύριο η ΑΕΛ αντιμετωπίζει την ανόρθωση κι εμείς θα είμαστε, για ακόμα μια φορά, εκεί στο πέταλο, για μια απ τις τελευταί...
26/04/2026

Αύριο η ΑΕΛ αντιμετωπίζει την ανόρθωση κι εμείς θα είμαστε, για ακόμα μια φορά, εκεί στο πέταλο, για μια απ τις τελευταίες γηπεδικές παρουσίες μας για φέτος.

Μέσα στα χρόνια γευτήκαμε πολλές φορές το ποτήρι της πίκρας. Όμως πάντα βρίσκουμε τη δύναμη να σηκωθούμε ξανά. Και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε, χωρίς σταματημό.

ΟΛΟΙ ΠΕΤΑΛΟ

ΣΥ.Φ.ΑΕΛ 1989

ΕΙΣΑΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ Η ΛΑΤΡΕΙΑ
23/04/2026

ΕΙΣΑΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ Η ΛΑΤΡΕΙΑ

10 likes. "pafos - AEL (cup) 22/04/2026 [GATE-3 1989]"

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 20/04/26ΠΕΡΗΦΑΝΕ ΚΙΤΡΙΝΕ ΛΑΕΉρθε η ώρα για την ομάδα μας να μπεί στο τερέν για τον δεύτερο ημιτελικό που τόσο...
20/04/2026

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 20/04/26

ΠΕΡΗΦΑΝΕ ΚΙΤΡΙΝΕ ΛΑΕ

Ήρθε η ώρα για την ομάδα μας να μπεί στο τερέν για τον δεύτερο ημιτελικό που τόσο πολύ περιμέναμε.

Ο πρώτος ημιτελικός δεν άφησε κανέναν ικανοποιημένο, όσο κι αν η προσπάθεια των παικτών ήταν εμφανής. Καλούμε τους παίκτες της ομάδας μας να αφήσουν πίσω το αποτέλεσμα του πρώτου αγώνα και να παρουσιάσουν ένα εντελώς διαφορετικό πρόσωπο, το οποίο θα ξεχειλίζει από ΠΑΘΟΣ, ΘΕΛΗΣΗ και ΑΥΤΟΘΥΣΙΑ. Έστω και τώρα, στην ύστατη στιγμή, κάντε τη δουλειά και ο κόσμος θα είναι, ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ, εκεί να κάνει τη δική του δουλειά, όπως αρμόζει στο μεγαλείο αυτής της ιδέας που λέγεται ΑΕΛ. Τα ψέματα για όλους έχουν τελειώσει.

Στα δικά μας, αρχικά απολογούμαστε στα μέλη μας που δεν κατάφεραν να εξασφαλίσουν εισιτήριο, καθώς η ζήτηση ήταν υπερβολικά μεγάλη, ενώ ο αριθμός των εισιτηρίων πολύ μικρός.

Ξεκινάμε από την Τρίτη, όπου ο Σύνδεσμός μας στον ΕΝΑΕΡΙΟ φοράει τα καλά του για να μας υποδεχτεί άλλη μια άκρως ΑΕΛίστικη κατάσταση, με φαγοπότι και συνθήματα, προϊδεάζοντας τους πάντες για το τι θα ακολουθήσει την Τετάρτη.

Τετάρτη, όσοι ταξιδεύουν μαζί μας στην Πάφο, γινόμαστε μια γροθιά με τον πυρήνα μας και μετατρέπουμε το Παφιακό σε έδρα μας, δείχνοντας στους αντιπάλους ότι στην Πάφο δεν ήρθαμε για ψαράκι.

Δίνουμε ραντεβού στην Πάφο νωρίτερα, σε συγκεκριμένο χώρο, στον οποίο θα ανεβάσουμε την ένταση πριν από την απόβασή μας στην κερκίδα. Ενημέρωση για τον χώρο την Τρίτη στο pregame.

Τονίζουμε στα μέλη μας ότι με αυτοσυγκράτηση, χωρίς να δώσουμε το παραμικρό δικαίωμα, και με ασταμάτητο τραγούδι για οσο χρειαστεί, φέρνουμε την πρόκριση στον τελικό στη ΛΕΜΕΣΟ.

ΟΛΟΙ ΚΙΤΡΙΝΑ - ΟΛΟΙ ΦΩΝΗ

ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ.

ΣΥ.Φ. ΑΕΛ 1989

Ο ΣΥ.Φ.ΑΕΛ εκφράζει τα ειλικρινή συλλυπητήρια του προς την οικογένεια και τους οικείους του Παναγιώτη Νικόλαου, οπαδού τ...
17/04/2026

Ο ΣΥ.Φ.ΑΕΛ εκφράζει τα ειλικρινή συλλυπητήρια του προς την οικογένεια και τους οικείους του Παναγιώτη Νικόλαου, οπαδού της ομάδας μας μετά από πολύχρονη μάχη με την λευχαιμία.

Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει.

ΣΥ.Φ.ΑΕΛ 1989

Address

John F. Kennedy
Limassol
3106

Opening Hours

Wednesday 18:00 - 00:00
Friday 18:00 - 00:00
Saturday 18:00 - 00:00

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when ΘΥΡΑ 3 1989 posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Organization

Send a message to ΘΥΡΑ 3 1989:

Share