La versión castelllana se podrá leer después. Un Camí de Nassos neix fruit d'aquella frase: " A que no hi ha coll..." de fer el Camí de Santiago amb un nas de Pallasso? Tres membres de La Sageta Solidària, l'Albert Segura, el David Duran i el Jaume Oromí, vam agafar el repte de posar-nos el nas de Pallasso ja sigui els tres a la vegada o anant-nos tornant. I per si el repte fos poc ens proposàrem
de donar-li un toc solidari. Busquem persones (o entitats) que vulguin fer un donatiu i que, per cada euro donat, apadrini un kilòmetre dels 790 que separen Roncesvalles de Santiago de Compostel·la. Podeu fer els vostres donatius a :
http://www.migranodearena.org/es/reto/9202/un-cami-de-nassos-3/
Un Camí de Nassos nace fruto de aquella frase: " A que no hay coj..." de hacer el Camino de Santiago con una nariz de Payaso? Dicho y hecho.Tres miembros de La Sageta Solidària, Albert Segura, David Duran y Jaume Oromí, cogimos el reto de ponernos la nariz de Payaso, ya sea los tres a la vez o irnos turnándonos. Y por si el reto fuera poco, nos propusimos darle un toque solidario. Buscamos personas (o entidades) que quieran hacer un donativo y que, por cada euro donado, apadrine un kilómetro de los 790 que separan Roncesvalles de Santiago de Compostela. Podéis hacer vuestros donativos en:
http://www.migranodearena.org/es/reto/9202/un-cami-de-nassos-3/