02/25/2025
https://www.youtube.com/watch?v=y_THkGvpX7M
دوستان گرامی
من برنامه مجید آذری با ایرج مصداقی در تلویزیون میهن (سعید بهبهانی) را کامل دیدم و در مجموع راضی هستم
همخونسرد و رلکس و همتقریبا خوب پیش رفت و هم خوب تموم کردند قسمت پایانی را. سعید بهبهانی هم تقریبا رلکس و خوب بی طرف اداره کرد. ایرج مصداقی هم برعکس خیلی از برنامه ها عصبی نبود.
باید و میشه با این برنامه ها انتظار و سطح توقع مردم عادی را بالا برد و آموزش داد که همیشه مجبور نباشند بین بد و بدتر و یا اصلاح طلب و اصولگرا و یا شاه و خمینی انتخاب کنند!
البته تلویزیون های مین استریم چنین جرئتی را تا به حال به خود نداده اند چون منافع اربابان شان اجازه نمی دهد! و اگر خبرنگاری و یا کارمندی چنین کند آن خبرنگار را بلافاصله اخراج می کنند! همگی منتظرند رضا پهلوی عطسه ای بزنند تا ده ها مصاحبه با حواریون شازده حول آن "عطسه" انجام دهند!!
توی این برنامه
به نظرم در مورد مسیح علینژاد لازم نبود اشاره شود. چون حضور نداشت و تا حدودی هم بی ربط بود. اما این برنامه نشان داد که سقف آرزوها، سطح توقع، ایده آل و آرمانهای مصاحبه شوندگان در کجا قرار دارد و برای چی مبارزه کرده و یا می کنند.
یکی به سوئد امروزی هم راضی نیست و در تلاش برای ساختن دنیایی بهتر است و دست از آرمانهای انسانی خود بر نداشته، و یکی هم سالها زندان و شکنجه را تحمل کرده و حالا چون آرمان هایش حداکثر به یک نظام سلطنتی ملایم سقوط کرده! ایران شدن سوئد را هم به صد سال آینده حواله می دهد. لابد تا بیست سال آینده می خواهد ایران ترکیه و یا پاکستان و یا فیلیپین امروز بشود!؟
ایران امروز درگیر و آبستن اولین انقلاب زنانه جهان است که سوئد و فرانسه و جهان مدرن و متمدن امروز هم به گرد آن نخواهند رسید.
رضا پهلوی و حواریون و مشتری های قدیم و جدید هم ربطی به این انقلاب و آرمان ها نداشته و ندارند و فقط سد و مانع ایجاد می کنند.
بابک یزدی
Mihan TV (Mihantv) is an Iranian TV station located in Mission Viejo, California, USA which has live shows six days a week and has been established in March ...