01/06/2026
Εκ μέρους του ΔΣ του Εργατικού Συλλόγου Ελλήνων του Κεμπέκ, σας ευχόμαστε ευτυχισμένο το 2026. Πάντα μπροστά & πρωτοπόροι για τις ανάγκες του εργαζόμενου λαού! Για μια καλύτερη ζωή, για το μεγάλο, το ωραίο, το συγκλονιστικό!
Ό Εργατικός Σύλλογος όλα αυτά τα χρόνια, είναι παρών και προσπαθεί να συμβάλει στην άνοδο των κοινών αγώνων Ελλήνων μεταναστών και των ντόπιων εργατών για δουλειά και ζωή με δικαιώματα, που αποτελούν πολύτιμη παρακαταθήκη για τους σημερινούς και αυριανούς αγώνες της εργατικής τάξης, ανεξάρτητα από χρώμα, φυλή, θρησκεία, ενάντια στην εκμετάλλευση.
Όπως ήταν παρών και στη μεγάλη κινητοποίηση των εργατικών σωματείων στο Μόντρεαλ, στις 29 Νοεμβρίου, οπού χιλιάδες εργαζόμενοι από όλο το Κεμπέκ κατέκλυσαν το κέντρο του Μόντρεαλ, διαδηλώνοντας ενάντια στην αντιλαϊκή πολιτική που υλοποιεί η κυβέρνηση του Κεμπέκ. Μια πολιτική που από τη μία συνεχίζει την λεηλασία του λαϊκού εισοδήματος, ενώ στηρίζει τους μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους. Και από την άλλη προσπαθεί με κάθε τρόπο να βάλει στο χέρι το εργατικό συνδικαλιστικό κίνημα, να ελέγξει την οικονομική λειτουργία των σωματείων, να βάλει ακόμα παραπάνω εμπόδια στο δικαίωμα στην απεργία!
Η μαζική ανταπόκριση των εργαζόμενων του Κεμπέκ στο κάλεσμα των εργατικών σωματείων για τη δημιουργία ενός “πανεργατικού μετώπου”, που θα βάλει τις λαϊκές εργατικές ανάγκες στο προσκήνιο, κόντρα στις επιδιώξεις της κυβέρνησης, μας γεμίζει αισιοδοξία και δύναμη για μια νέα αγωνιστική χρονιά, που οι εργαζόμενοι και εδώ στο Κεμπέκ μπορούν να βάλουν την υπογραφή τους στις εξελίξεις, μέσα από τον συλλογικό τους αγώνα.
Σε αυτή την προσπάθεια ο Εργατικός Σύλλογος Ελλήνων του Κεμπέκ θα βάλει και την επόμενη χρονιά όλες του τις δυνάμεις!
Σας ευχόμαστε χρόνια πολλά, με υγεία, αισιοδοξία και δύναμη για νέους αγώνες με τον λαό στο τιμόνι…για μια καλύτερη χρονιά!
***
Au nom du conseil d'administration de l'Association des travailleurs grecs du Québec, nous vous souhaitons une excellente année 2026. Toujours à l'avant-garde et pionniers pour répondre aux besoins des travailleurs ! Pour une vie meilleure, pour ce qui est grand, beau et passionnant !
Tout au long de ces années, l'Association des travailleurs est présente et s'efforce de contribuer à l'essor des luttes communes des immigrants grecs et des travailleurs locaux pour un travail et une vie avec des droits, qui constituent un héritage précieux pour les luttes actuelles et futures de la classe ouvrière, indépendamment de la couleur, de la race, de la religion, contre l'exploitation.
Comme il était présent lors de la grande mobilisation des syndicats à Montréal, le 29 novembre, où des milliers de travailleurs de tout le Québec ont envahi le centre-ville de Montréal pour manifester contre la politique antipopulaire menée par le gouvernement du Québec. Une politique qui, d'une part, continue de piller les revenus populaires tout en soutenant les grands groupes commerciaux. D'autre part, elle tente par tous les moyens de mettre la main sur le mouvement syndical, de contrôler le fonctionnement économique des syndicats et de mettre encore plus d'obstacles au droit de grève !
La réponse massive des travailleurs du Québec à l'appel des syndicats pour la création d'un « front ouvrier » qui mettra les besoins populaires au premier plan, contrairement aux aspirations du gouvernement, nous remplit d'optimisme et de force pour une nouvelle année de lutte, au cours de laquelle les travailleurs, ici aussi au Québec, pourront marquer de leur empreinte les développements, grâce à leur lutte collective.
Dans cette entreprise, l'Association des travailleurs grecs du Québec mettra toute son énergie à l'œuvre l'année prochaine !
Nous vous souhaitons une longue vie, avec santé, optimisme et force pour de nouveaux combats avec le peuple à la barre... pour une année meilleure !