03/06/2026
Belevingsweek 2 in WZC De Linde!
Vandaag mochten we met veel enthousiasme de tweede groep studenten verpleegkunde van IVV Sint-Vincentius Oudenaarde verwelkomen in WZC De Linde.
Deze keer stonden onze huizen voor personen met dementie centraal. De studenten maakten kennis met onze warme en unieke werking, waarbij beleving, verbondenheid en persoonsgerichte zorg elke dag centraal staan.
Als kers op de taart genoten ze samen met onze bewoners van een sfeervol muzikaal optreden van Rein De Vos. Samen zingen, meebewegen en herinneringen ophalen zorgde voor heel wat stralende gezichten en mooie momenten.
Wat fijn om te zien hoe nieuwsgierig, betrokken en leergierig deze toekomstige zorgprofessionals zijn. Dankjewel voor jullie inzet en enthousiasme!
Wij kijken alvast uit naar de volgende belevingsdagen. 💚