28/02/2026
Groetjes vanuit Heuvelland! 😊
We kijken er alweer naar uit op jullie te verwelkomen met een heeerlijk drankje en hapje in een zaaalig zonnetje op 19, 22, 25 (+Quiz), 26 en 27 juli op ons chirocafé!! 🍹☀️
Oh en niet te vergeten, we kijken er ook al enoooorm uit naar 26 september, ra ra ra wat zou het zijn? 😜
Veeeel liefs, het chirocafé 🧡