Chiro Westmeerbeek

Chiro Westmeerbeek www.chiro-westmeerbeek.be Chiromeisjes Dakan + Chirojongens Sint-Michiel!

05/04/2026
Wat een geslaagd valentijnsontbijt! Bedankt aan jullie om een lekker ontbijt te bestellen, hopelijk hebben jullie ervan ...
15/02/2026

Wat een geslaagd valentijnsontbijt! Bedankt aan jullie om een lekker ontbijt te bestellen, hopelijk hebben jullie ervan genoten.🥰🥐

Ook bedankt aan Landolium Wijnen, Bakkerij - Tea Room Vanalles & Nogwat, Danone (Thimo Goossens) & Slagerij Eindeken voor deze heerlijke producten. 🫶🏼

Smakelijk en tot volgend jaar!

💘 Valentijnsontbijt van de Chiromeisjes 💘Nog maar 1 week om te bestellen! ⏰Verras je partner/lief, je gezin (of gewoon j...
27/01/2026

💘 Valentijnsontbijt van de Chiromeisjes 💘

Nog maar 1 week om te bestellen! ⏰
Verras je partner/lief, je gezin (of gewoon jezelf 😉) met een heerlijk valentijnsontbijt.

👉 Bestel ten laatste op 3 februari jouw ontbijtbox(en) via onderstaande link.
🗓️ Afhalen of leveren op zondag 15 februari
📍 Afhalen aan de chiro of levering aan huis (binnen de aangeduide tijdsloten).

Wacht niet te lang en maak van Valentijn een extra lekkere ochtend! 🥐☕💗

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd5t2c2U21m63p0aZ_BcQKICw0L5OMvroQAbwBNkF5_AfETlQ/viewform?usp=header

We hebben er eentje gelukkig gemaakt! Proficiat Femke, jij bent de grote winnaar. 🥇 🍬
19/10/2025

We hebben er eentje gelukkig gemaakt! Proficiat Femke, jij bent de grote winnaar. 🥇 🍬

Wat hebben wij genoten van al jullie foto met Dag van de Jeugdbeweging! Kom vandaag zeker naar de chiro en wie weet wint...
19/10/2025

Wat hebben wij genoten van al jullie foto met Dag van de Jeugdbeweging! Kom vandaag zeker naar de chiro en wie weet wint jouw foto! 🙋🏼‍♀️🙋🏼📸🎁

16/10/2025

Woehoew vrijdag is het weer zo ver, Dag van de Jeugdbeweging!

Tijd om die Chiro-outfit uit de kast te halen en te tonen wie de échte sfeerbrengers zijn! 😎✨
Ga in je uniform naar school en laat iedereen zien hoe trots jij bent op de Chiro! 👔

WINACTIE
Maak een knotsgekke foto van jezelf in je outfit en stuur hem door! 📸
Wie weet win jij wel de verrassing die we zondag op de Chiro onthullen... 👀🎁

Veel succes & plezier vrijdag! 🥰

Liefste chirovrienden van de meisjes,Twee weken geleden startte het nieuwe chirojaar met een nieuwe groep en uiteraard h...
14/10/2025

Liefste chirovrienden van de meisjes,

Twee weken geleden startte het nieuwe chirojaar met een nieuwe groep en uiteraard hoort daar ook nieuwe leiding bij!
Door een spelletje in thema van het jaarthema (eten), ontdekte alle groepen hun super enthousiaste leiding voor het komende spetterende jaar. 🤩
Die dag hebben de leden hun leiding al ontmoet, maar graag laten we jullie ook even kennismaken 🙌🏼

Ps: op onze instagram kan je leuke weetjes vinden over onze leidingsploeg! Zeker eens checken 🥰

Ook willen we onze stoppers nog in de bloemetjes zetten💐
Jullie inzet, enthousiasme en harde werk de afgelopen jaren hebben echt een verschil gemaakt voor de Chiro en de kinderen. We wensen jullie het allerbeste en hopen dat jullie met veel leuke herinneringen terugkijken op jullie tijd bij ons, want dat doen wij alvast wel!
D-A-N-K-U, M-E-R-C-I, B-I-J-Z-ondergoed 💖💖

💜Pinkels: Lotte V.R., Mare & Tess
💛Speelclub: Noor
💚Kwiks: Nanou, Karo & Lise
❤️Tippers: Fleur & Amber
💙Tiptiens: Britt, Lotte D.H. & Anna
🧡Aspi’s: Britt, Lotte D.H. & Anna
🤍Stoppers: Stien, Lien, Sien & Ellen

28/08/2025

Hallo chirojongens!

Hopelijk is iedereen ondertussen helemaal bekomen van het kamp want deze zondag 31 augustus vliegen we er weer in! Alle leden zijn van 14u tot 17u weer welkom aan het chiroheem voor een leuke chironamiddag.

Hopelijk tot zondag!

Beste ouders van de chirojongens,Zometeen is het zo ver: de bezoekdag! De dag waarop iedereen zijn ouders, vrienden, vri...
27/07/2025

Beste ouders van de chirojongens,

Zometeen is het zo ver: de bezoekdag! De dag waarop iedereen zijn ouders, vrienden, vriendinnetjes en familie voor enkele uurtjes kan terugzien, maar ook de dag waarop we spijtig genoeg afscheid nemen van onze sloebers.
Onze bezoekdag start om 14u en eindigt rond 18u.
De parking is voorzien op het aangegeven veld tegenover ons gebouw.
Onze Aské’s hebben naar traditie een Askécafe ingericht voor drankjes.

Tot sewwens!

25/07/2025

Heyhey, alles gaat hier goed op kamp! 🏕️
Even wat informatie voor donderdag: we komen met de trein terug naar huis en we zullen aankomen rond half 3 in Heist op den berg. Je mag daar dus je dochter(s) komen ophalen. Daarna doen we nog wel even formatie voor de chiro zodat je je valiezen kan komen ophalen en afscheid kan nemen.

Adres

Beekstraat 23
Westmeerbeek
2235

Openingstijden

14:00 - 17:00

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Chiro Westmeerbeek nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen