03/04/2025
Wat een prachtige dag was het afgelopen zondag!
Met het zonnetje van de partij konden wij, samen met Gemeente Sint-Pieters-Leeuw, KLJ Vlezenbeek Jongens en KLJ Vlezenbeek Meisjes onze nieuwe lokalen officieel openen en voorstellen aan heel wat blije gezichten.
Nogmaals bedankt aan iedereen die heeft geholpen onze droom waar te maken! Wij zijn ongelofelijk trots dat we afgelopen zondag het glas konden te heffen op dit nieuw hoofdstuk.
Wij onthouden dat Vlezenbeek staat voor dankbaarheid, betrokkenheid en verbinding!
Merci! Merci! Merci!