25/11/2025
Beste vrienden ,
We zijn ontzettend blij om aan te kondigen dat Kodama Bonsaiclub en KOYA Bonsaiclub officieel gaan fuseren! 🎉
Door onze krachten te bundelen, creëren we één sterke, warme en gedragen community waar alle energie terug kan gaan naar wat écht telt: samen bonsai beleven, leren en groeien.
✨ Wat betekent dit concreet?
We gaan samen verder onder de naam Koya Bonsaiclub.
Minder administratie, meer tijd voor bonsai, workshops en kennisdeling.
Eén duidelijke structuur, met dezelfde vertrouwde gezichten.
En… een nog betere zaal in Makerslab De Shack
📍 Vanaf januari vinden alle lessen plaats in De Shack, Leemweg 24, Sint-Laureins.
Meer ruimte, meer comfort en nog meer kansen om te groeien, in bonsai én als community.
Deze fusie past perfect binnen ons motto:
Voeden. Verbinden. Versterken.
En zoals altijd: 🌿💚
Dank jullie wel voor het vertrouwen, de steun en het enthousiasme.
We kijken ernaar uit om deze nieuwe fase samen in te gaan — met nog meer passie voor bonsai dan ooit tevoren.
🌱 Tot binnenkort in onze nieuwe club! 🌱