20/05/2026
Een kleine flashback naar het voorbije weekend aan zee 😊.
We genoten volop van Multi-City, veel culturen - één Oostende! 🙏Merci aan David Aka Mukti en de voltallige organisatie voor alweer een tiptop editie
🙏Merci aan བྷེལ་ཇམ་བོད་ཀྱི་ཆོས་རིག་འཛིན་སྐྱོང་ཁང་། Centre Culturel Tibetain om er weer samen iets moois van te maken
🙏Merci aan alle Tibetaanse vrienden in Oostende om zo talrijk langs te komen
🙏Merci aan de geïnteresseerde bezoekers
We beginnen dan al af te tellen naar volgend jaar!