26/05/2026
Onze laatste Chiro zit erop!
We sloten af met veel vrienden, zalig weer en als kers op de taart een heerlijk ijsje met heel wat lekkere toppings 🍦☀️
Samen genieten, spelen, lachen en smullen… de perfecte afsluiter van een top Chirojaar!
En nu? Aftellen naar bivak! 🏕️